Εννιά λεπτά αρκούν για να αποκτήσεις τους κοιλιακούς που ονειρεύεσαι

Αθλητικα


Η καθημερινότητά μας δεν μας αφήνει αρκετό ελεύθερο χρόνο, όμως με μόλις εννιά λεπτά άσκησης και την σωστή διατροφή μπορείς να αποκτήσεις τους κοιλιακούς που ονειρεύεσαι.

Το καλοκαίρι έφτασε και πολλοί σκεφτόμαστε το πώς θα βγούμε στις παραλίες. Το μυαλό μας είναι ήδη στις διακοπές που τόσο έχουμε ανάγκη. Πάντοτε τέτοια εποχή μας έρχεται το μόνιμο ερώτημα. Πώς θα βγω στην παραλία με τα κιλά που έχω πάρει;

Μην ανησυχείς. Ακόμα και τώρα προλαβαίνεις να φτιάξεις το κορμί που ονειρεύεσαι αρκεί να έχεις περίπου δέκα λεπτά και φυσικά να ακολουθήσεις και την ανάλογη διατροφή. Δε γίνεται να τρως κοψίδια και να περιμένεις να φτιάξεις κορμί όση διατροφή και να κάνεις. Αυτό είναι δεδομένο.

Αν τα εννιά λεπτά σου φαίνονται λίγα αρκεί να αναφέρουμε ότι σε αυτό το διάστημα η Hellas Direct μέσα από τη διαδικασία “Fast Track” μπορεί να κλείσει μια ζημιά, δηλαδή να καταγράψει τη ζημιά που έχει υποστεί το όχημά σου και να ανάψει το πράσινο φως για την επισκευή του στο συνεργείο.

Για αυτό εάν η Hellas Direct έχει φτάσει σε αυτό το σημείο τότε κι εσύ μπορείς σε αυτό το χρονικό διάστημα να κάνεις τις απαραίτητες ασκήσεις για να βελτιώσεις το σώμα σου.

Εν αρχή ην η διατροφή

Όπως αναφέραμε και παραπάνω το πρώτο βήμα αφορά τη σωστή διατροφή. Δεδομένα χρειάζεται να επισκεφτείς έναν ειδικό ο οποίος θα σε βοηθήσει να βρεις τη σωστή συνταγή για το δικό σου οργανισμό και σωματότυπο.

Σίγουρα όμως θα σου πει να αποφύγεις συγκεκριμένα πράγματα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα γαλακτοκομικά προϊόντα με πλήρη λιπαρά, οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες (κρουασάν, μπισκότα κλπ) και τα τηγανητά φαγητά.

Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πεινάσεις. Μπορείς να βρεις πράγματα που να καλύπτουν τις θερμιδικές σου ανάγκες και να σε βοηθήσουν στην καύση λίπους.

Οι ασκήσεις που χρειάζεσαι

Πάμε τώρα να δούμε ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν. Τα πρώτα πράγματα που θα πρέπει να προσέξεις είναι ότι θα χρειαστείς ένα στρώμα γυμναστικής και να κάνεις τις ασκήσεις σου με προσοχή δίχως να τραυματιστείς.

  1. Ξαπλώστε στο στρώμα με λυγισμένα πόδια. Ανασηκώστε τον κορμό σας εναλλάξ προσπαθήστε να φέρεται το χέρι σας να ακουμπησει την αντίθετη γάμπα (δηλαδή δεξί χέρι – αριστερή γάμπα.
  2. Σηκωθείτε και στηρίξτε το βάρος σας στον αγκώνα και το γόνατό σας. Με αργό ρυθμό μετακινήστε τον κορμό σας προς το έδαφος. Επαναλάβετε την άσκηση και από την άλλη πλευρά.
  3. Ξαπλώστε στο στρώμα με όλη την πλάτη σας να ακουμπάει σε αυτό. Ανασηκώστε τα πόδια και κρατώντας τα τεντωμένα κάντε ψαλιδάκια.
  4. Φερτε τα πόδια και τα χέρια σας σε ορθή γωνία και ανασηκώστε τον κορμό σας με στόχο να φτάσετε με τα δαχτυλά σας τις μύτες των παπουτσιών σας.
  5. Συνεχίζετε ξαπλωμένοι στο στρώμα. Διατηρείστε τον κορμό και την πλάτη σε αυτο και ανασηκώστε τα…



Διαβάστε τη συνέχεια: sport24.gr